martes, 19 de marzo de 2019

Reflexion de mis practicas

                                                 Escola bressol Niuet 


Aquest segon trimestre i estat a la guarderia Niuet, m'a agradat molt perquè m'agrada estar amb els nens.
Penso que la meva estinto maternal es em nota mes quan estic a la guarderia. M'han tractat molt bé són bones persones t'ajuden en el que necessites.
He après a canviar bolquers donar de menjar, tractar amb els nens, notar si els nens es troba bé o malament.
En les pràctiques aprens com és la vida laboral en realitat també peuedes veure si aquest treball t'agrada o no per estudiar-lo de gran.

En el tercer trimestre no em i canviat de pràctiques perquè anar a la em fa sentir-me bé sempre que vaig surto amb una sonriza a la cara, les hores a la guarderia em semblen segons em gustaria aquesta molt mes temps alli amb els nens.



foto del Niuet Escola Bressol.

No hay comentarios: