viernes, 15 de mayo de 2009

HOLA, ALUMNES

Ja veig a les fotos que ho passeu força bé, ja m'agradaria poder participar-hi!
Les notícies que tinc son que em van tornar a obrir la mà el dimarts i espero que ja sigui la última. Dilluns torno a Barcelona per treure'm el guix i ja em diran què he de fer.
També em sembla que dimecres proper toca sortida (aquella que el Rachid sempre em pregunta quan es farà...) Avui parlaré amb la professora Begoña per veure com ho organitzarà.
Una abraçada a tothom i seguiu treballant, que això encara no s'ha acabat!

3 comentarios:

Cristina Arroyo dijo...

Hola guapa,
Com estàs? Demà vas a Barcelona. A veure si hi ha sort i et diuen que tot va bé. Sí, ja estem al final. Tot i que encara falta l'últim esforç. Ja saps que et trobem molt a faltar!
Un petonet

Aula oberta dijo...

Profe! Espero que et recuperis aviat perque te trobem molt a faltar! Les classes no són el mateix sense tu.
Un petó molt fort i cuidat!

Dámaris

edgar dijo...

Esperem que tornis el més aviat possible encara que las notícies que tenim per aqui es que no ens podràs tornar a donar classe.