martes, 16 de enero de 2018

La meva experiència sobre el projecte Monsterrat Miralves

La meva experiència sobre aquest projecte està sent molt satisfactible ja que estic fent el que a mi m'agrada i es cuidar a nens a la guarderia del Niuet. Vaig amb la meva companya Lais. En aquesta guarderia, tant els nens com les monitores són molt agradables. A mi m'agraden molt. Des de el primer dia que vaig començar, vaig començar encantada cosa que ara segueixo estant-lo. Els nens m'estimen molt i jo realment a ells també. Els més grans tenen 3 anys i jo ara estic a la classe dels més petits. La meva companya està a la dels més grans. I cada setmana ens anem canviant de classe per saber més o menys com és cada una, i a mi realment m'encanta aquest projecte. Espero que aquest projecte sigui endavant!

No hay comentarios: