martes, 19 de marzo de 2019

reflexió sobre les meves pràctiques.

                                                   ESCOLA BRESSOL    EL NIUET






AQUEST Segon trimestre he Estat a l'escola bressol municipal de Sant Pere i Sant Pau. No és la meva primera vegada aquí ja que vaig estar tot l'any passat i la veritat que estic Molt Agust amb Les Noies de l'escola, sobretot amb l'Anna que he passat Tots febrer trimestres.No he canviar de Treball  perquè he trobat el meu lloc de comfort i estic segura que estudiaré aixó. Estic Molt contenta de saber Moltes coses més de les que no sàvia, de la gent que he Conegut, dels nens con los quals he Estat que són Tots súper bonics.No canviaria mai l'experiència  que he tingut per cap cosa.


AQUEST tercer trimestre cambio d'escola, m'hem vaig al Niuet, és un nou centre on no he Estat mai.Aquest trimestre és el primer en gairebé 2 anys que cambio i no com m'anirà, espero que be perquè guanyis en tinc .El primer dia que va ser Ahir estava gener mica nerviosa, però al cap d'una estona ja m'anava deixant anar.Trobo a faltar a l'Anna i als nens però crec que també va be canviar d'ambient.