lunes, 19 de marzo de 2018

Projecte Hèlix

La meva experiència ha sigut molt agradable al saber que els nostres projectes han sigut d'un ús útil.
Al veure la cara de felicitat de en Raúl que podia escriure a base del projecte de l'Alex, em vaig emocionar molt al saber que haviem fet com un ''miracle''.
Després, jo vaig presentar un projecte que era de en Pablo, que era com una joguina per als nens, i dos nens el van provar i els va agradar i em vaig sentir molt bé encara que a l'hora d'entrevistar-me i d'explicar el projecte, estava molt nerviosa sincerament.
Al principi estava una mica espantada ja que m'havia impactat moltíssim veure així a les persones, però a la vegada els admiro ja que segueixen endavant tinguin els problemes que tinguin.
Em vaig sentir molt bé al saber que vam fer un bé per a ells.

1 comentario:

aurora roja dijo...

Hola!
Des del curs de promoció i intervenció socioeducativa per a persones amb discapacitat de la Fundació Siurana ens agradaria molt que poguessiu compartir la vostra experiència amb el projecte Hèlix i com ha sigut tot el procés de creació i d'adaptació dels vostres invents. Si us agradaria compartir la vostra experiència em podeu escriure a asaez.rod@gmail.com

Moltes gràcies!